sâmbătă, 22 martie 2014

Medicamentul "POLfoFEM".



În peregrinările mele cu trenul, cu maşina, sau "per pedes apostolorum", am întâlnit oameni diferiţi, antrenaţi în discuţii diferite. Astfel dialoguri de genul :- În Mai sunt europarlamentarele, cu cine votezi ?- Cum cu cine, nu vezi că toţi sunt la fel ?sau:- Joacă Steaua cu Dinamo în cupă săptămâna viitoare, ce zici ?- Păi dacă fraţii Becali nu conduc din puşcărie precum Al Capone pe vremuri, ar trebui să câştige cei mai buni.Şi în sfârşit :- Dar ce zici de Elena Udrea ?- Băi, eu îţi spun că-mi place ca femeie, dar ce caută-n P...MP-ul ăla ?auzeam şi auzim peste tot şi au fost şi sunt la ordinea zilei.Aşadar am constatat că temele de discuţie ale concetăţenilor noştri, fie că sunt în pauză la serviciu, pe stadion, la nuntă, la botez, la înmormântare, într-o călătorie de lungă sau de scurtă durată, la cârciumă... sunt : politica, fotbalul, şi femeile.De aceea la modul cel mai serios mi-am propus să implementez acest blog în care voi posta articole care să vizeze la zi politica, fotbalul, şi femeile.Aş vrea deci ca POLfoFEM-ul să fie leacul pentru toate supărările dumneavoastră !



3 comentarii:

Unknown spunea...

...apreciez că temele pe care le vei aborda sunt,ca să zic așa la ordinea zilei,astept cu interes articolele...pentru început un comentariu despre politica,consider că un politician bun,trebuie să spună ce se va întâmpla cu poporul pe care îl reprezintă în viitorul apropiat sau mai îndepărtat ca mai apoi să explice de ce nimic din ce-a spus nu s-a îndeplinit...cât despre fotbal cred că 10%fotbal curat restul bani,bani,bani și aranjamente,meciuri trucate etc...referitor la femei,personal am o părere foarte bună,apreciez pozitiv rolul lor în societate și aștept cu nerăbdare ca o femeie să fie președinte al României și altă femeie prim ministru!...succes!

Unknown spunea...

Da, cam asa e, barbatti discuta in general pe tema asta, dar mai sunt si exceptii ca de exemplu: masina, locul de munca sau bautura preferata... Oricum, un mare like pentru acest site! ;)

Mâtuca spunea...

Poi da, vreau sa spun ca depinde de punctul cui de vedere privim lucrurile ..........ordinea este perfecta daca ne uitam din unghiul barbatilor.......si totusi exista o chichita si atunci cu ordinea FEM-ul este pe prim plan.......iar privit din ochi feminin......hâmmmmmm....cum rãmâne cu barbatii? Ei nu mai apar in subiect? Pentru cine serveste ca si leac atunci .....nu-I corect :( majoritatea femeilor urãsc politica, fotbalul si femeile....deci ne rãmâne farmacia ! ;)