luni, 24 martie 2014

Femeia eterna poveste.

Motto: Femeia este al cincilea anotimp.

Vreau să atrag atenţia cârcotaşelor, că eternul feminin este o temă pe care nu am lansat-o eu, aşa că oricine m-ar cataloga ca fiind misogin(atenţie, nu este o băutură !), este într-o gravă eroare.
În general când abordăm termenul de femeie ne vin în minte : frumuseţe, delicateţe, corp suplu, picioare lungi, bust generos... Asta este şi părerea mea : eu aşez normele esteticii feminine în tiparele fineţii. Care este înfăţişarea ideală a unei femei ? Cred că sunt preferate cele delicate şi subţiri, iar dacă e să fie mai plinuţe, cred că este un avantaj să nu fie peste măsură de înalte; pentru că atunci devin prea masive. Mie mi se pare ok Nicole Kidman care este înaltă şi blondă, dar peste măsură de sexy mi se pare Shakira.
Care sunt cele mai frumoase femei ? Cum ar trebui să arate femeia ideală ? Ca Nicole ? Ca Angelina ? Ca Madonna ? Subiectul poate fi aprig întors pe toate feţele dacă punem la socoteală că şi noi avem pe Bianca, pe Cruduţa et company.
Dacă ar fi după mine, pe femeie să n-o atingi nici măcar cu o floare, dar în acelaşi timp cred că femeile ar trebui să evite acele apucături specifice bărbaţilor, pentru că riscă să fie puse la stâlpul infamiei mai abitir decât ei.

2 comentarii:

Unknown spunea...

...femeia este ca floarea,stă în glastră, bărbatul trebuie să umble să şi-o aleagă. Femeia nu trebuie să caute bărbatul,ci bărbatul să dea peste ea.Trebuie să ştim să preţuim femeia ,ea este creaţia lui Dumnezeu ... femeia este reprezentată în împărăţia cerurilor prin Maica Domnului. Cât despre sintagma jumătatea ta( mea), pe care mulți o folosesc „Nu e o jumătate a ta, ci un tot al tău; tu eşti tot, ea e tot. Nu există grad de rudenie între soţ şi soţie, pentru că ei sunt una. Femeia reprezintă fiinţa omenească, care are calitatea calităţilor în creaţia lui Dumnezeu: chip şi asemănare cu El.
Cred că cu toții am trăit pe pielea noastră,ca să zic așa, ce putere are o femeie să te scoată dintr-o stare amărâtă. Faptul că un bărbat ştie că are acasă o femeie cu o iubire desăvârşită ,îl face să muncească, si să-şi rezolve problemele cu ușurința...femeia nu gândeşte simplu...chiar dacă nu toate sunt învăţate,au o putere de pătrundere deosebită şi sunt mult mai realiste decît barbatii!...cât despre calitățile fizice ale femeii!... subscriu!...să auzim numai de bine!

gicali spunea...

... da, tu ai scris la comentarii mai mult decât este scris în postarea de mai sus ! ... dar stai că în postările următoare vei vedea şi faţa nevăzută a femeii !